Ruimte tekort? Wij lossen het direct voor u op.
Geleverd vanuit Delft
Bestel direct
- Snelle levering in één werkdag
- Vaste scherpe prijzen
- Spoedlevering mogelijk
- Levering in heel Zuid-Holland
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over het huren van een opslagcontainer of een ander onderwerp? Misschien vindt u het antwoord op uw vraag hieronder. Mocht u na het doorlezen van deze veelgestelde vragen nog steeds vragen hebben of verdere informatie nodig hebben, aarzel dan niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen.
Registeren en bestellen
Hoe bestel ik een container?
Bij HuureenOpslagcontainer.nl kunt u op twee manieren een container bestellen:
– Telefonisch: Bel ons op 015 – 261 63 93.
– Online: Bezoek onze website en volg de stappen op https://huureenopslagcontainer.nl om uw container te bestellen.
Als u online bestelt, doorloopt u eenvoudig de aangegeven stappen om uw bestelling te plaatsen.
Wat te doen bij problemen tijdens het bestellen?
Heeft u problemen met het bestellen van een container? Neem gerust contact op met onze klantenservice via 015 – 261 63 93. We helpen u graag verder!
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na plaatsing annuleren, zolang de container nog niet geleverd is. Zodra de container is geleverd, vervalt het herroepingsrecht, omdat de dienst (containerverhuur) al is gestart.
Hoe maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?
Neem binnen 14 dagen na uw bestelling telefonisch contact op met onze klantenservice via 015 – 261 63 93 (maandag t/m vrijdag van 8:00 – 18:00 uur) of stuur een e-mail naar info@huureenopslagcontainer.nl. Vermeld uw persoonsgegevens en bankrekeningnummer voor een snelle terugbetaling. U ontvangt uw terugbetaling binnen 30 dagen.
Plaatsing van de container
Heb ik een vergunning nodig voor het plaatsen van een container?
Voor het plaatsen van een container voor een korte periode, buiten een betaald parkeergebied, is meestal geen vergunning nodig. Aangezien regels per gemeente kunnen verschillen, adviseren wij u om bij uw gemeente na te vragen of een vergunning vereist is.
Wanneer wordt de container geplaatst?
Bestelt u een container op een werkdag, dan kan deze de volgende werkdag geleverd worden. Voor spoedleveringen neemt u contact met ons op via 015 – 261 63 93. Onze chauffeur kan u een half uur voor de levering bellen om u te informeren over de exacte aankomsttijd.
Hoeveel ruimte moet er vrij zijn voor de plaatsing van de container?
Houd minimaal 3 parkeerplaatsen vrij voor de container. De benodigde ruimte varieert afhankelijk van de grootte van de container, die 1 tot 2 parkeerplaatsen in beslag kan nemen.
Moet ik aanwezig zijn tijdens de plaatsing?
Onze chauffeur plaatst de container op de door u opgegeven locatie. Als u specifieke instructies heeft voor de plaatsing, zoals op een bepaalde parkeerplaats, dient u aanwezig te zijn om de chauffeur te begeleiden.
Hoe lang mag ik de container laten staan?
De huurprijs is exclusief dagelijkse huurkosten. Vanaf de plaatsingsdatum wordt er €1,50 (excl. BTW) per dag in rekening gebracht. Als u geen ophaaldatum opgeeft, blijft de container staan totdat wij van u horen dat deze opgehaald mag worden.
Kan ik na plaatsing van de container alsnog annuleren?
Na plaatsing is annuleren niet meer mogelijk. We kunnen de container wel zonder inhoud bij u ophalen, maar hiervoor worden transportkosten in rekening gebracht vanwege de gemaakte rit.
Betaalmogelijkheden
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij het huren van een container?
Bij HuureenOpslagcontainer.nl kunt u betalen via iDeal, Visa of Mastercard.
- Betalen via iDeal: Dit is een veilige en gemakkelijke manier om uw online aankopen af te rekenen via uw internetbankierprogramma.
- Betalen via Visa: Voer uw kaartnummer en vervaldatum in om te betalen. Uw aankoop wordt opgenomen op uw volgende rekeningoverzicht.
- Betalen via Mastercard: Vul uw kaartnummer, vervaldatum en de CVC-code in om veilig online te betalen.
Aansprakelijkheid
Wie is verantwoordelijk bij diefstal of schade aan de container?
Als huurder bent u verantwoordelijk voor schade aan de container, zoals brandschade of lakschade, evenals bij diefstal en andere calamiteiten.
Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
HuureenOpslagcontainer.nl streeft naar een goede relatie met al haar klanten. Heeft u een klacht, dan kunt u deze indienen via info@huureenopslagcontainer.nl of telefonisch via 015 – 261 63 93 (maandag t/m vrijdag van 8:00 – 18:00 uur). U kunt ook schriftelijk uw klacht indienen op:
HuureenOpslagcontainer.nl
T.A.V. Klantenservice
Schieweg 33
2627 AT Delft
Klachten worden binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als meer tijd nodig is, informeren wij u hierover.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder.